هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A، تولید ملی افتخار ملی

یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص امنیت بسیار مهم می باشد امنیت فیزیکی در شرکت ها و ارگانهاست.هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A اقابلیت امحا کردن (خورد کردن) انواع هارد دیسک کامپیوتر و سرور به صورت قطعات ریز و  غیر قابل بازگشت را دارا می باشد.

چرا خرد کردن هارد و صدمه به اموال شرکت؟

همانطور که گفته شد امنیت بسیار مسئله مهمی می باشد.هنگامی که شما در داخل هارد خود اطلاعات بسیار مهمی داشته باشید و هنگامی که نیاز به پاک کردن و از بین بردن آن دارید ، حذف اطلاعات از هارد بصورت نرم افزاری روش قابل قبولی نمی باشد و امکان بازگرداندن به روش های مختلف خواهد بود.

به همین دلیل یکی از سریع ترین راه های از بین بردن اطلاعات هارد ، راهی بجز خرد کردن آن به تکه های کوچک نمی باشد که این دستگاه به راحتی این قابلیت را انجام می دهد.

هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A

گنجایش مخزن زباله : 90 لیتر

قابلیت امحاء 250 عدد هارد در ساعت

قدرت و توان موتور : 10 اسب / 1400

دور موتور : 56 دور در دقیقه

ولتاژ ورودی مورد نیاز : 50 آمپر/3فاز

وزن دستگاه : 400 کیلوگرم

ابعاد دستگاه : 120*85*135سانتیمتر

قابلیت استفاده: 24 ساعته

قابلیت خردکردن : هارد کامپیوتر،هارد SSD ،موبایل ،فلاپی ،CD،DVD ، فیلم ویدئو، کارت عابر بانک .

سایز برش : قطر 1.8 سانتیمتر در عرض 2.5 سانتیمتر

همانطور که می دانید امحا کردن هر وسیله ای باعث ایجاد صدای فراوان می شود. این محصول این قابلیت را دارد که با کمترین صدا به امحا کردن هارد و سایر وسایل بپردازد.

هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A

هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A

شرح کالا هارد خردکن صنعتی امنیتی FB-20A

امکان قطع فوری در صورت نیاز

سیستم منحصر به فرد انتقال قدرت

تیغه های فولادی تقویت شده قابل تعویض

دو سال گارانتی – 10 سال خدمات پس از فروش

عقبگرد خودکار تیغه ها در زمان overload با بهره گیری از کیت PLC

کاربری آسان و کاملاً بی صدا، قابل استفاده در ادارات و مکان های صنعتی

Hard Shreder FB-20A

جهت مشاهده کلیپ هارد خردکن بر روی جزییات بیشتر کلیک نمایید:

هارد خردکن تخصصی  امنیتی FB 20/A ،تولید ملی افتخار ملی / هارد خردکن امنیتی FB-20A

مشخصات هارد خردکن امنیتی FB-20A

امنیت یک موضوع اجتماعی است و از عوارض زندگی جمعی محسوب می شود. به عبارت دیگر امنیت غالباً در ارتباط با پدیــده ها و افراد دیگر معنا پیــدا می کند.

در سطح ملی، امنیت مفهومی فراتــر از بقا و صیانت ذات کشـور دارد، ممکن است در یک زمان تمامیت ارضـی و استقـلال و حاکـمیت یک کشور محفوظ باشد

لکـن وجود تهدیدات جدی زندگی اجتماعی و سیاسی آن کشور را دستخوش آشوب و هراس و سردرگمی نماید.

امنیت ملی عبارت است از توانایی جامعه برای حفاظت و صیانت از موجودیت فیزیکی، زیستی و معیشتی، فرهنگی و ارزشی مردم، سرزمین و نظام سیاسی و ارتقا و بهینه سازی آن توسط :

دستگاه های هارد خردکن، زونکن خردکن و کاغذ خردکن و دستیابی به اهداف و منافع ملی در دوران جنگ و صلح، در قبال تهدیدات بالقوه و بالفعل داخلی و خارجی.

عدم احساس آرامش که از این طریق به وجود می آید، مهم ترین مانع در مسیر حرکت کشور به سمت اهداف از پیش تعیین شده است، با تولیدات ملی مانند کارتریج تولید داخل ایرانی

منبع: انتشارات وزارت امور خارجه در این رابطه انواع دستگاه های قابل ارائه توسط اف بی اینگونه می باشد : هارد خردکن، زونکن خردکن، کاغذ خردکن، پلاک خردکن، کارتریج تولید داخل ایرانی

منبع:

انتشارات وزارت امور خارجه در این رابطه انواع دستگاه های قابل ارائه توسط اف بی اینگونه می باشد : هارد خردکن، زونکن خردکن، کاغذ خردکن، پلاک خردکن، کارتریج تولید داخل ایرانی

کــــته بسیار مهم قبل از خرید :

همانطور که مستحضر هستید با توجه به قیمت بالای دستگاه های خرد کن صنعتی ، وقتی فروشگاهی محصولات را در انبار خود دپو میکند ،خصوصا قطعات این کالا ها دچار پوسیدگی و فرسودگی میشوند.

پس توصیه میکنیم ، اگــــر لوازم حفاظتی ، امنیتی ، اداری یا لوازم تحریر بروز و با تاریخ تولید جدید می خواهید ، آن را از مرکز پخش لوازم حفاظتی و امنیتی اف بی کالا با خیالی آسوده انجام دهید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.